|
Proračuni i nacrti za “Colorado project of the urban maglev
program” su pokazali da
je modifikovani dizajn testiranih i dokazanih “Chubu
HSST” LIM-ova može dostići brzine blizu 200km/h i rad na velikim
usponima.
Brzine od oko 230 km/h se mogu dostići na ravnim trasama (uz 90km/h
čeonog
vetra) a sa dodatnim malim poboljšanjima ostvarljivo je i 250km/h. LIM
tehnologija je vrlo slična pogonima sa obrtnim motorima, čeličnim
točkovima i
konvencionalnom železničkom industrijom i direktno koristi njena
iskustva.
Jednostavna struktura reakcione pruge LIM-a i adaptivna kontrola
pokretnih
blokova pruža veliki stepen fleksibilnosti. Ova jednostavnost dalje
rezultuje
manjim investicijama u putnu trasu, jeftinije održavanje i
veću pouzdanost.dok su stepen iskorišćenja i faktor snage, generalno,
manji kod
LIM-a u odnosu na LSM, efikasnost modela “COL 200” se može porediti sa
LSM
pogonjenim Transrapid TR07. Sve u svemu, pri izboru pogona treba voditi
računa
o različitim investiciono-eksploatacionim faktorima i usvojiti onaj
sistem koji
se pokaže najisplativijim.
Dokumenta
za preuzimanje: Dokument.pdf
Prethodni
rad
|